Intrebari frecvente

EXECUTATI MOBILA LA COMANDA?

DA, realizam la comanda orice tip de mobilier din PAL melaminat si MDF, dupa orice model, dimensiune sau nuanta. Mobilierul care se realizeaza pe baza de comanda se poate realiza intr-o gama foarte diferita de materiale, texturi, nuante si dimensiuni astfel incat sa se potrivesca perfect spatiului si nevoilor tale.
Pentru ca mobila la comanda este tot mai des intalnita ne concentram in permanenta atentia catre materiale si forme combinate si cat mai echilibrate care sa scoata in evidenta un spatiu care se vrea util, dar in acelasi timp cat mai armonios din punct de vedere estetic. Cautam in permanenta solutii inovatoare si modele unice de cea mai buna calitate. Pentru mai multe detalii acceseaza pagina de Mobila la comanda.

EXECUTATI MOBILA SI DUPA O SCHITA A CLIENTULUI?

DA, orice schita a clientului, orice fotografie dintr-o revista sau site poate constitui un model de realizare a pieselor de mobilier. Pe baza informatiilor furnizate de tine si/sau stabilite impreuna cu consultantul vei primi o oferta de pret personalizata. Pentru mai multe detalii acceseaza pagina de Mobila la comanda.

CUM OBTIN O OFERTA DE PRET PENTRU MOBILIER LA COMANDA?

Pentru a afla o oferta de pret puteti trimite o schita sau o poza a mobilierului dorit, precum si dimensiunile acestuia la adresa de email [email protected] sau pe formularul de comanda. In cel mai scurt timp un consultant de vanzari te va contacta pentru a stabili impreuna toate detaliile necesare si pasii urmatori. In cazul in care datele de care dispui nu sunt suficiente, consultantul se poate deplasa la domiciliul tau pentru masuratori si consiliere. In cazul in care oferta este acceptata se va stabili o intrevedere pentru masuratorile finale. In cazul in care nu aveti o schita a mobilei sau daca aveti nevoie de consiliere ne puteti contacta si telefonic.

POT RETURNA PRODUSELE CUMPARATE?

Daca nu sunteti multumit de produsele achizitionate de pe site-ul www.vreaumobila.ro, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra. Legislatia romana (OUG 34/2014), care transpune Directiva Europeana 2011/83/EC, prevede : “Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”. Astfel, clientii VREAUMOBILA pot returna produsele in ambalajul original si in aceeasi conditie in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui alt motiv. De asemenea, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 14-a zi de la data primirii produsului. Mai multe detalii gasesti aici.

CUM RETURNEZ PRODUSELE?

  • 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele.
  • 2. Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri.
  • 3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
  • 4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur iar apoi trimite-ne pe adresa de email numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
  • 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

CARE ESTE GARANTIA PRODUSELOR?

VREAUMOBILA respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si nici un membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client de la VREAUMOBILA. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung. Raspunderea VREAUMOBILA, conform prevederilor art. 9-14 din Legea 449/2003, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului, pentru produsele cu o durata medie de utilizare de cel putin 2 ani.

CUM SI CAND SE FACE LIVRAREA?

Perioada de livrare a produselor difera in functie de disponibilitatea acestora si este precizata pe pagina de prezentare aferenta fiecarui produs. Livrarea se face prin firma de curierat partenera pentru produsele vandute de direct de VREAUMOBILA sau prin mijloace proprii sau firme de curierat partenere ale colaboratorilor VREAUMOBILA, in cazul produselor vandute de catre acestia prin intermediul platformei VREAUMOBILA. In cazul mobilierului la comanda termenul si modalitatea de livrare se va anunta inainte de semnarea contractului.

CE FAC DACA AM PRIMIT UN PRODUS DEFECT DE NOU?

Produsele defecte de noi (DOA – Dead on Arrival) vor fi inlocuite cu un produs functional cu conditia notificarii in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Acestea se pot inlocui in limita stocului disponibil sau se pot preda in regim normal de garantie. In cazul in care produsul nu mai este disponibil clientul poate opta fie pentru inlocuirea produsului cu unul similar la alegerea sa, fie pentru returnarea contravalorii acestuia. Costul de transport in aceasta situatie platit de catre VreauMobila. Se defineste viciu ascuns (Ordonanta nr. 21/1992 Art 2 Alin 21) deficienta calitativa a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat care nu a fost cunoscuta si nici nu putea fi cunoscuta de catre consumator prin mijloacele obisnuite de verificare. Contacteaza-ne la numerele de telefon afisate pe site, sau prin e-mail completand formularul disponibil aici, si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia oportuna.

CARE ESTE AVANTAJUL COMENZII ONLINE?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor, rezervarea produselor la furnizor se face imediat dupa inregistrarea comenzii, ecomonisesti mai mult timp, datele transmise si receptionate nu sufera erori, transmiterea comenzii de catre partenerii nostri se va face automat.

POT SCHIMBA O COMANDA?

O comanda deja plasata nu se poate modifica. Este necesar sa anulezi comanda actuala si sa plasezi o noua comanda daca doresti un alt tip de produs, alt model sau alta culoare. In acest caz trebuie sa ne contactezi pentru a verifica impreuna stocul si disponibilitatea si pentru a ne asigura ca inainte a de fi anulata, comanda initiala nu a facut parte din categoria produselor incadrate in sectiunea “comanda speciala”.

POT ADAUGA PRODUSE INTR-O COMANDA EXISTENTA?

La o comanda deja plasata nu se mai pot adauga alte produse. Este necesar sa plasezi o noua comanda pe site, iar daca termenul de livrare corespunde (ultimul termen este identic sau la o zi diferenta) atunci le putem cumula.

POT MODIFICA DATELE DE LIVRARE?

Pentru modificarea adresei de livrare sau a numarului de telefon este necesar sa ne trimiti un email pe adresa [email protected] cu numarul comenzii si noile date de livrare sau sa ne contactezi telefonic pentru a ne transmite toate aceste modificari.

COS DE CUMPARATURI

close