Drept de retur

Daca nu sunteti multumit de produsele achizitionate de pe site-ul www.vreaumobila.ro, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra. Legislatia romana (OUG 34/2014), care transpune Directiva Europeana 2011/83/EC, prevede : “Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”. Astfel, clientii VREAUMOBILA pot returna produsele in ambalajul original si in aceeasi conditie in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui alt motiv. De asemenea, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 14-a zi de la data primirii produsului.

“Clienti” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice. Daca doriti detalii suplimentare va rugam sa ne contactati folosind una dintre modalitatile din pagina de contact.

Cum returnezi produsele vandute de VreauMobila:

  • 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele.
  • 2. Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri.
  • 3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
  • 4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur iar apoi trimite-ne pe adresa de email numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
  • 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

Nu uita sa precizezi motivul returnarii si optiunea de retur: Vreau schimb cu acelasi model , Vreau schimb cu un produs diferit sau Vreau banii inapoi.

Daca ai optat pentru optiunea Vreau banii inapoi si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur. Te rugam sa ne oferi contul persoanei pe numele careia s-a emis factura. Costul pentru returnarea produselor va fi suportat de client, folosind orice serviciu de transport dorit, cu mentiunea ca de la serviciul de transport ales sa aiba confirmare de primire, in cazul in care este necesar. VreauMobila va inapoia contravaloarea produselor returnare care indeplinesc conditiile mentionate anterior, in cel mult 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului prin aceeasi modalitate de plata prin care s-a achitat contractul daca nu este solicitat altfel de catre client. Mentionam faptul ca suma returnata nu include costurile de transport suportate de client. In cazul in care vei opta pentru optiunea de retur, ti se va comunica adresa la care trebuie facut returul produselor.

Pentru persoane juridice: toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice. Dupa completarea formularului poti sa returnezi produsele insotite de copie factura si copie certificat de garantie.
In cazul clientiilor cu personalitate juridica termenul de retur este de 10 zile calendaristice.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si contituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

Exceptiile privind dreptul de retur sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita, la urmatoarele:

– produse care nu au fost comercializate de VreauMobila;
– produse montate si demontate;
– produse ce prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, deformari, intepaturi, taieturi, ruperi de material, sau un alt defect evident;
– produse depozitate necorespunzator
– saltelele, decoratiunile si obiectele textile se pot returna doar daca sunt sigilate sau nu au fost indepartate etichetele acestora
– produsele de tip comanda speciala, indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta sau a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate
– produse care au fost aduse pe comanda (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Client si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Client daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala). Produsele comandate direct de la producator sau distribuitori externi sunt comanda speciala.

Produsele cu lipsa de conformitate:

Produsele ale caror caracteristici nu corespund cu specificatiile tehnice afisate si mentionate pe site-ul www.vreaumobila.ro pot fi returnate dupa notificarea VreauMobila. In acest caz clientul poate opta fie pentru inlocuirea produsului cu un alt produs conform sau fie pentru returnarea contravalorii produsului si a cheltuielilor de expeditie. Lipsa de conformitate nu se refera la viciile de fabricatie. Costul de transport in aceasta situatie platit de catre VreauMobila.

Produsele defecte de nou (D.O.A. – dead on arrival):

Produsele defecte de noi (DOA – Dead on Arrival) vor fi inlocuite cu un produs functional cu conditia notificarii in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Acestea se pot inlocui in limita stocului disponibil sau se pot preda in regim normal de garantie. In cazul in care produsul nu mai este disponibil clientul poate opta fie pentru inlocuirea produsului cu unul similar la alegerea sa, fie pentru returnarea contravalorii acestuia. Costul de transport in aceasta situatie platit de catre VreauMobila. Se defineste viciu ascuns (Ordonanta nr. 21/1992 Art 2 Alin 21) deficienta calitativa a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat care nu a fost cunoscuta si nici nu putea fi cunoscuta de catre consumator prin mijloacele obisnuite de verificare.

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.
Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la firma de curierat in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara referitoare la cantitatea sau inegritatea produselor nu va fi luata in considerare.

COS DE CUMPARATURI

close